REPORTATGE CAP D'ANY 2013


Moltes gràcies a tots els balladors i músics (infants, padrins, jovens i no tant jovens) 
que heu aconseguit fer una festa increïble aportant cadascú el seu petit gra d'arena
És tot un luxe compartir amb tots vosaltres tanta felicitat!
L'Oca Rosa


Les fotos. 
FES-TE L'OCA - Cap d'any 2013
Festa l'Oca 2013

Si has tirat fotos i les vols compartir, fes-les arribar a l'Oca Rosa:ocarosafolk@gmail.com



El video de la fi de l'any.





La Panera Folkie de l'Oca.

Hola a tots i a totes.
Sóc l’afortunat que ahir en el sorteig va tenir el número que s’emportava la panera, i que empès per fer el pallasso em vaig dedicar a posar-me les calcetes, i a l’hora de dir unes paraules em vaig tallar.
Doncs res, que ara sí que vull dedicar unes paraules a tots els que varem compartir ahir la nit de cap d’any i per tots els navegants del web. Dir que és el tercer any consecutiu que gaudeixo de la festa que s’organitza aquí a la Central. I primer felicitar a totes les persones que fan possible aquesta festa, i més aquest any amb la paranoia d’aquest tipus de festa, després del què va passar a Madrid. Segon, agrair a totes les persones que fan que en aquesta festa es respiri un ambient tan bonic, i aquestes persones sou totes . Dir també que entre aquestes persones n’hi havia que m’estimo molt, sou els amics que he trobat en aquest ambient folkie; un agraïment per vosaltres per fer que m’ho passi tant bé compartint moments especials de la vida.
En resum, que va ser un plaer haver estat a la festa d’ahir i que em sento molt afortunat per guanyar una panera tan complerta.
Una forta abraçada a tots... força i per moltes més nits de cap d’any!!!!
Molt bon 2013!!





L'After Folk de l'1 de gener.




Sessió papiroflexica. Les 3 de la tarda.



Ball al kebab. 2/4 de 5 de la tarda.




Esperant en línia. 3/4 de 6 de la tarda.